Saturday 23 April 2016

Golfujemy!


Dziś wyobraźcie sobie poszłam na GOLF! 

Pierwszy raz w moim życiu grałam w ten sport i powiem wam, że mi się nawet spodobało. Oczywiście jeszcze dziś nie wyszliśmy grać w normalny golf na polu, tylko uczyłam się strzelać, ale powiem wam, że fajnie!

Przyznam się, że pierwsze próby było nieowocne, bo nawet nie mogłam trafić w piłkę co było trochę kompromitujące, ale po jakimś czasie zaczęło iść mi trochę już lepiej i piłka zaczęła przelatywać dłuższe dystanse niż 2 metry.

Tutaj macie pare zdjęć! Możecie się pośmiać trochę z mojej techniki!




No to na tyle! Mam nadzieję, że będę to kontynuowała. 

Róbcie to co lubicie! Próbujcie nowych rzeczy, bo naprawdę warto! 

Justyna
xoxo


2 comments:

  1. Hej, co się stało z filmikami na kanale? D: Bardzo lubię Cię oglądać i trochę szkoda, że nie nagrywasz. W zasadzie podczas oglądania Twoich filmów za każdym razem wydajesz się być niesamowicie naturalna, a to jest aktualnie na YouTube rzadko spotykane, nie ukrywając, więc ogromny plus dla ciebie! :D
    Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  2. Justyna, wracaj do nas! :)

    ReplyDelete