Saturday 21 February 2015

Niedlugo zaczynamy!


Już z miesiąc nic nie robiłam, ale postaram się wrócić w rutynę! Za tydzień zaczynam nową serię. Zachęcam was do robienia tego wszystkiego ze mną. Razem można przecież zdziałać najwięcej. 


1-ego marca zaczynamy!


Będę zapisywała/wstawiała zdjęcia tego co jem na co dzień i wszystkie ćwiczenia. Bo czemu nie? Fajnie jest wiedzieć co się zrobiło. To taka jakby nagroda dla mnie... taka zamiast dostawania naklejek za każde pójście na siłownię.


CEL: zdrowy organizm, zdrowa dieta, jeszcze więcej energii i SIŁY, ładniejsza figura na 30 maja (mam 3 miesiące, powinno być dobrze)



CO I JAK: 

Nie mam zamiaru ograniczać spożywanych przeze mnie ilości jedzenia ani liczyć kalorii!

Tylko raz w tygodniu pozwalam sobie zjeść coś niezdrowego.


Co już zmieniłam:


- nie słodzę herbaty, w sumie to wogle cukru do niczego nie używam już
- zminimalizowałam moją konsumpcję soli
- nie chodzę do McDonald's, nad czym strasznie ubolewam
- jem DUŻO MNIEJ chipsów, od których powiedziałabym, że wcześniej byłam uzależniona
- nie piję pepsi ani żadnych innych napoi gazowanych lub soków


Cele na przyszłe miesiące: 


- zamienić zwykłą czarną herbatę na zieloną liściastą
- jeść więcej warzyw, bo z tym u mnie na razie problem
- 0 słodyczy, nie licząc tej jednej rzeczy, na którą sobie pozwalam raz w tygodniu
- 0 alkoholu
- nie jeść po 8:00pm (myślę, że to dobra godzina skoro zazwyczaj chodzę bardzo późno spać)
- ćwiczenia - 5/6 razy w tygodniu


5 comments:

  1. Zrobiłam już sobie kalendarzyk, gdzie będę zapisywać co dzisiaj zjadłam, ile czasu dzisiaj ćwiczyłam, dzień w którym mogę jeść coś niezdrowego! :) Jestem dosyć młoda (może mnie pamiętasz z naszych rozmów na emailu o Anglii? ), ale zawsze na wakacje wyglądam jak wieloryb, z nie jak foka xD Zaczynamy! :)Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, że cię pamiętam! Fajnie, że już od razu to wszystko sobie organizujesz. Przynajmniej później nie będziesz musiała się już tym martwić. Cieszę się, że do mnie dołączasz! Pozdrawiam ciepło. :D

      Delete
    2. Ty Justyna mnie pamiętasz? Niemożliwe O.o Haha, dzisiaj do szkoły zabrałam zdrowe jedzonko, omnomnom ^^ Kupiłam specjalny pojemnik gdzie mam przegródkę na jogurt i na płatki musli :D Pani Katechetka się pytała czy mam dietę xD Możemy porozmawiać na emailu? Wiem że to tak dziwinie bo ciągle chce z tobą rozmawiać, cos o tobie wiedzieć, jakieś rady ( za które strasznie ci dziękuję!) :* Pozdrawiam naprawdę cieplutko ! :*

      Delete
  2. Już nie mogę się doczekać kiedy zaczniemy naszą przygodę ze zdrowym odżywianiem i ćwiczeniami!
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    ReplyDelete
  3. Okay...motywacja.... Dołączam się do ćwiczeń i zdrowego odżywiania! thesandie.blogspot.com

    ReplyDelete