Monday 15 September 2014

A to kto?

Witajcie!


Tak! Jestem tu nowa i prawdę mówiąc nie za bardzo wiem od czego zacząć. Wypadałoby pewnie żebym się przedstawiła, powiedziała wam mniej więcej kim jestem, abyście wiedzieli z kim macie do czynienia... byście wiedzieli kto jest tą nową postacią w 'bloggowym świecie'.

Więc od razu przejdźmy do sedna! Mam na imię Justyna i możliwe, że niektórzy z was kojarzą mnie z niewielkiego kanału na youtube, który nosi nazwę 'JustynaVlog' (tak... bardzo żałuję, że nie wybrałam czegoś lepszego, bardziej kreatywnego, ehe). 

Więc, tutaj macie moją twarz:

(*zdjęcie jak widzicie jakości HD, robione jednym z najlepszych aparatów świata*)

Troszkę o mnie:


Zacznijmy może od tego, że...
  • mam 20 lat 
  • mieszkam poza granicami Polski, a mianowicie w UK
  • jestem studentką księgowości i finansów. Ha, pewnie już się domyślacie, że uwielbiam więc matematykę. I jest to prawdą! Zawsze mnie fascynowała.
  • ostatnio bardzo interesuję się zdrowym odżywianiem i sportem, więc wiedzcie, że pojawi się na tym blogu troszkę na ten temat. 
Jeśli chcielibyście wiedzieć więcej, zapraszam na mój kanał na youtube (JustynaVlog).

Dlaczego tutaj jestem:


Mianowicie, będąc youtube'rką, chciałabym mieć większy kontakt z moimi widzami. Móc komunikować się z nimi i dawać im znać co się u mnie dzieje częściej, bo niestety obecnie mój kanał jest tak jakby 'martwy' poprzez brak czasu, a myślę, że jednak napisanie bloga, będzie mniej czasochłonne niż nagranie i sklejenie filmiku.
Myślę, że pisanie po polsku również dobrze mi zrobi ze względu na to, że nie robię tego na codzień. Dobrze bedzie podszlifować trochę swój zasób słownictwa i poćwiczyć ortografię.

Co będzie znajdowało się na tym blogu:


  • wydarzenia z mojego życia, które chciałabym pamiętać. (chcę, aby ten blog, tak jak mój kanał youtube, stanowił w pewnym stopniu mój pamiętnik)
  • wycinki z mojej 'diety' i treningów (zdrowe przepisy itp.)
  • możliwe porady
  • i zapewne wiele innych rzeczy, które przyplączą się po drodze

To by było na tyle:


Dziękuję, że przeczytaliście do końca. 

Pa! :)



*sarkazm (tak w razie jakby ktoś myślał, że mówię na poważnie)

No comments:

Post a Comment